Alla inlägg under november 2011

Av Elin Nordmark - 22 november 2011 20:28

heej, jag heter Lina ( Elins syrra ) idag har jag stukat foten på skolan,   det tog ganska ont.

Jag går fotboll och handboll och på lördag ska jag spela handboll i BODEN!!!!! <3   

På sondag ska jag stå på stan i en fiskedamm i en timma och en kvart!     

  • bara så ni vet älskar jag Justin Bieber
  • jag älskar fotboll och handboll såklart!
  • jag har många bra kompisar!
  • jag älskar min syrra, och min mamma å pappa! <3
  • jag är 8 år! <33                                          
  •  hejdå kommer gästblogga fler gånger! <33333

 

 

Av Elin Nordmark - 20 november 2011 21:18

heej!!!

nu e kl 21:20 och jag ska sitta vid datan ett tag såå jag ska inte sova nu men om typ en timma eller så!

jag facebookar och boggar och hör på musik! 

när jag sov hos olivia i går eller vad man ska säga så såg vi film från mobilen.

tidigare idag så gjorde jag en bild på paint den blev inte så bra men jag har kvar den ändå! :) <33




god natt skriver kanske i morgon!

sov gött! <33

pösspöss!  <3333

Av Elin Nordmark - 20 november 2011 19:24

heej, idag har jag varit med Olivia och jag var med min kille igår och jag träffa han idag!   

nu har inte jag skrivit på ett tag fast nu kommer jag skriva oftare för att vi har inte haft internet på jätte lång tid!

men nu har vi det!

jag har spelat på min tvärflöjt har tvärflöjt på måndagar och jag har glömmmmmmttt att träna   

fast nu kan jag dom jag har haft: visa, skvallerbytta bingbång och jingle bells!    kul att höja upp stämningen!

 

 

HEJDÅ, SKRIVER MER IMORGON (KANSKE)

PÖSSPÖSS!

Av Elin Nordmark - 17 november 2011 21:00

Heej nu skriver jag från mobilen såå jag kommer säkert stava fel på grund av det! Sorry för att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte haft tid. :/ Imorgon äre ju fredag så då ska Olivia sova hos mej fredag till söndag och sen ska jag sova hos henne lördag till söndag!!!! :) azzå svin kul helg jag längtar jävlig* mycke!! :)Idag på skolan skulle vi gå till tre fast vi fick sluta 40 minuter tidigare pga att våra gympa lärare hade inte fått tag inågon Annan som kunde ta gympan!!!! :) de ärju jävli** soft!!!!!! :DJaja hejdå skriver imorgon tror jag pösspöss!!! :) <33

Av Elin Nordmark - 15 november 2011 16:01

Heejsan!

Idag på skolan gjorde min kille slut :'( Bara för han ska på ett disco tror jag Elin & Ebba!

Jag & Ebba kom typ just till Elin :D ( Elin är min bästis! )

Vi ser typ bara på tv!  & såå!

Kommer gästblogga mera gånger på hennes blogg :)

 Så nu e man då singel :( Undra hur länge det är!


Hejdåå! Pöss Pöss

Av Elin Nordmark - 15 november 2011 15:34

heej som ni ser så har jag ingen rubrik,såå min rubrik heter rubrik?

Men sorry för att jag inte har krivit på ett tag vi har inte haft internet!

Men nu kommer Olivia och Ebba!

Idag på skolan har vi haft engelska och matte mest och Bild eller några av oss i klassen vi är 24 i klassen och inte ens halv klassen han göra uppgiften som vi ska göra!

Olivias kille har gjort slut med hon, han gjorde slut på skolan! inte snällt vi tror att det är för ett DISCO    det är så j***a synd om Oivia!!! 

jajja!


HEJDÅ // Ebba Olivia och jag!


pöss pöss <33

Av Elin Nordmark - 13 november 2011 15:43

Heej, imorgon ska jag vara med Olivia,min kille och Olivias kill (kanske)

jag pratar med Olivia och min kille på facebook! <33 ;) :)

jag kanske ska lägga ut en bild på mej och min kompis Olivia men bara kanske!

aa men nu så ska jag kolla mobilen och så!

ja jag kan säga att min kille heter Emil! :)

ja vet inte vad jag ska skriva mer!!!!!!!!!

jaja, jag kan säga att jag längtar till skolan jag har blivit konstig, men det är för att jag vill träffa Emil och Olivia!   

Åååååååå vad jag saknar Emil och Olivia, fast jag får ju träffa dom imorgon!!

aa jaja vet inte vad jag ska skriva mer! :\


HEJDÅ

SKRIVER SEN (KANSKE)

PÖSS PÖSS!! <33

Av Elin Nordmark - 13 november 2011 09:09

Heej och godmorgon! Idag vet jag liksom inte vad jag ska skriva!! :)Men jag skriver väl bara nå!!!!!!!! :))olivia kommer hem idag!! :))Lina (min syrra) ligggggggggger och äter godis!! :)Jaja nu ska jag sova! :)HEJDÅ SKRIVER SEN!!!!!PÖSS PÖSS!! <33

Presentation


tack för att ni läser min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards