Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Elin Nordmark - 19 januari 2012 21:25

hej, Olivia har kommenterat att jag ska spela tvärflöjt och lägga ut så ni kommer höra mej spela tvärflöjt men det låter inte så bra då man spelar in på tvärflöjt!!! :} nu ser jag biggest loser sverige! det är svin bra kolla om ni har fyran!!!!!!!! <33



hejdå!

Av Elin Nordmark - 19 januari 2012 21:02

nu får ni se bilder först jag sen syrran!



 

det där är jag!!! <3

 

det där är Lina (syrran!) <3


jag skulle ta från min tele men det var något fel gast tog kort från mobilen till datorn!

kommentera om ni vill att jag ska skriva om mej eller någon annan! <33 hejdå kram!!!!!




?

Av Elin Nordmark - 19 januari 2012 19:52

hej, nu ser jag handboll-EM

jag komm hwm nyss från skolan Lina hade nån film kväll ju och filmen var inte den bästa men! Lina är ju bara 8 så för vissa var den ju bra!   hehe!

om ni inte ser vad det står så står det "i´m with stupid" hehe det är nog lite sannt det kan ni fråga Olivia om!   ja imorgon ska jag kanske vara med Olivia! kolla Olivias blogg www.oliviaha.bloggplatsen.se

Av Elin Nordmark - 19 januari 2012 18:05

Hej, nu ska jag se filmen! Det var bara det jag ville skriva så hejdå!! :)

Av Elin Nordmark - 19 januari 2012 17:00

hej... Jag håller på och fixa lite saker på Elins blogg just nu så jag ska bara kolla om det funka

!

Av Elin Nordmark - 19 januari 2012 16:24

jag kom på en sak alla som kollar min blogg berätta den för så många som möjligt. 

ni får skriva den på facebook ni får skriva den på twitter över allt! 

om ni vill bli kompis med mej på facebook så heter jag Elin Love Nordmark 

ja nu är det hejdå skriver så ofta jag kan eller varje dag kan man säga!  kul smileys  

Av Elin Nordmark - 19 januari 2012 16:13

hej, nu är jag med Olivia. idag har vi spelat MARIO, vi klarar inte en bana det är så iriterande! 

följ gärna mej på twitter jag heter elinpelin00 , inte det bästa eller det finaste men det fanns typ inget annat! 

idag på skolan spela jag uno med tre killar vi hade SKELLEFTE TEKNINK! inte kul men jag vann så det var kul! 

happas att ni har det bra, idag typ kl 6 ska jag och se film med syrrans klass. vet inte varför men har typ inget att göra så!    om ni vill att jag ska lägga in ett ilägg då jag spelar tvärflöjt så kommentera eller fråga så gör jag det jag kan även ta ett kort och lägga ut! Följ gärna min kompis på twitter hon heter Olivia sandbergg

nu vet jag inte vad jag ska skriva om, om ni vill veta något om mej så fråga då så skriver jag!


HEJDÅ

KRAM!  

Presentation


tack för att ni läser min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards